zaterdag 15 januari 2011

Maandag bloedonderzoek

De eerste afspraak die er aan zit te komen is het bloedonderzoek op maandag de 17e.

Voor 11.00 bloedprikken om de waardes te meten m.n. het aantal bloedcellen. Ik weet niet welke waarde het moet zijn maar het moet voldoende zijn om de volgende chemo kuur te ondergaan. Als het niet goed is dan hoor ik dat dezelfde maandag en wordt de kuur uitgesteld

Vandaag een leuke dag gehad ondanks de vermoeidheid. Met die moeheid wil ik ook niet teveel rekening houden want het is ook belangrijk om in beweging te blijven. Gisteren was ik wel even een dutje gaan doen 's middags en werd pas 3 uur later wakker gemaakt door John die van zijn werk thuis kwam. Hij was zich rot geschrokken dat er geen licht brandde. Dan merk je weer dat de schrik er goed in zit.

Vandaag dus bij stiefzoon geholpen de gordijnrails en de kapstok op te hangen en de twee lampen die ik voor hem al eerder had gemaakt. Helemaal mooi.

Dochter is langs geweest, heeft lekker mee gekookt en gegeten. Sinds kort kook ik volgens een bepaald dieet en het smaakt erg lekker. Vandaag was het Italiaanse spinazietaart, mmmm uit de oven..

Dit wordt echt een "praatje pot" blog maar ook helemaal prima, er bestaat meer op de wereld dan ziek zijn.

een van de lampen die voor het raam staan
Bijvoorbeeld dit:
Ik stap de deur uit en de buurman vraagt hoe het met me gaat en nodigt ons meteen uit op de koffie volgende week, vind ik leuk.

De postbode spreekt me aan op de lampen die voor het raam staan. Ze vindt ze prachtig en verteld dat ze er steeds weer naar kijkt op haar ronde. Op mijn beurt nodig ik haar uit voor een bak koffie de volgende keer als ze haar ronde loopt en tijd over heeft. Mijn dag kan niet meer stuk.