donderdag 13 januari 2011

Bad day's-Good day's

Gisteren vooral een slechte lichamelijke dag gehad. Mentaal zat het wel beter!

Behoorlijk misselijk geweest en ook een rot gevoel in mijn buik en borstbeen. Het schijnt dat je borstbeen de plek is waar nieuwe bloedlichaampjes worden aangemaakt en het is daar flink aan het rommelen. Ik heb ook moeite met rechtop zitten, net alsof er van alles in de weg zit. Achteraf had ik ook gewoon misselijkheid medicatie in moeten nemen maar ik heb daar helemaal niet aan gedacht! Zo stom! Pas toen John vroeg of de pillen niet helpen wist ik weer dat ik ze had!

Het bezoek aan de gynaecoloog was prima. Samen met schoonzus daar naar toe geweest.  Er is geen operatie nodig of had ik dat al vermeld? Ik kom door de chemo vanzelf in de overgang en dan verdwijnt ie vanzelf, weer een meevaller!


Wat ook heerlijk was, bezoek van een oude vriend. Mooi gesprek gehad en fijn om elkaar te zien. Ook nog even gewandeld (weer een doel gehaald) maar boodschappen doen is niet gelukt.

Zoon stond onverwachts voor de deur en dat was veel leuker dan boodschappen doen. Lekker bijgekletst en overbodig te zeggen dat ik heerlijk heb zitten genieten ondanks de vermoeidheid.

Mijn haar is er af en ik moet zeggen dat ik een kort koppie best kan hebben. Kaal zal nog afwachten zijn maar ik denk dat ik wel een lief bolletje krijg.

Ook nog een foto van Ted met Pet en een met mijn zelfgemaakte haarband eronder!


Dus Nanda keuze genoeg!

Ook de "gewone" dingen gaan weer door. We hebben een botervloot nodig maar ja, ik maak van alles lampen, (en deze is van prachtig roestvrijstaal)  dus John grijpt er naast. Voor ons heel gewoon!