donderdag 10 maart 2011

Eindelijk een goede dag

Eindelijk een goede dag, 8 dagen na de 5e chemokuur.

Gelijk al op de dag van de kuur voelde ik me niet goed en eigenlijk is dat zo gebleven tot gisteren, woensdag. De meest dipste dag was dinsdag. Over de hele dag 3 keer geslapen omdat ik mijn ogen niet meer open kon houden. Gisteren voelde ik het al beter worden en vandaag heb ik zelfs wat kunnen doen in het atelier.

Het carnavalsweekend is grotendeels aan me voorbij gegaan. Balen, dat wel. Het plan was om in ieder geval de intocht te gaan kijken in Den Bosch. Stiekem ook nog gehoopt te kunnen feestvieren 's avonds. John heeft me laten praten maar dacht er al het zijne van. Inderdaad lukte het dus niet. Ik heb er wel van moeten janken. Juist met Carnaval heb ik het idee dat je deel uit maakt van een bruisend levendige menigte waar je samen mee plezier kunt maken.

Niet alleen de vermoeidheid speelde me parten maar ook mijn gezond verstand. In een menigte kan ik allerlei infecties oplopen omdat de chemokuur al mijn weerstand wegneemt. John had ook nog een plan om samen iets te gaan doen maar dat is ook niet doorgegaan. Mijn wereld is wel erg klein in zo'n kuur week.

Uiteindelijk hebben we ons aangekleed in carnavalskleding en hier voor de deur de optocht van Helvoirt bekeken! Ook mooi.

Ik ben erg emotioneel, kan niets hebben, blijf in kringetjes denken, heb het gevoel dat ik van alles moet en moet kunnen. Iedereen heeft van alles te doen, staan midden in het leven, maken afspraken en ik zit op de bank te koekeloeren. Zo dat is er uit! Ik wil actie, vooruitgang, verbeteringen kortom ik ben mijn huidige leventje een beetje zat.

Maandag is Kiki langsgekomen en hebben we goed kunnen bijpraten.

Op woensdag lopend boodschappen gaan doen en ik leek wel een oud wijf. Stap voor stap, de ene voet voor de andere en doorzetten! 's Middags met moeder en schoonzus thee gedronken. Gezellig en lekker wat afleiding. Vandaag is het huis gepoetst en zijn ze van mijn werk langs geweest. John heeft medicijnen opgehaald. Morgen krijg ik een verwendag bij Vicky Brown. Kortom, eindelijk een goede dag en er komen er meer aan!