dinsdag 22 maart 2011

Beroerde dag gisteren

Echt een beroerde dag gisteren. Het ging zo goed. Ik dacht echt dat deze 6e chemokuur wel meeviel.

Afgelopen zondag mijn laatste Prednison ingenomen (mijlpaal!) en eigenlijk had ik het kunnen weten. De bijwerkingen van Prednison zijn bekend. Dikke kaken, mijn oorlelletjes steken nog nét uit langs mijn hoofd. Veel vocht vasthouden. Mijn oogleden zjn zo pufferig dat ze op mijn uitgedunde wimpers hangen. Prednison onderdrukt ook veel klachten van de chemo. Als je dan stopt komen die weer hevig terug.

Gisteren dus veel op de bank gezeten. Wel boodschappen gedaan én gekookt maar toen ik eenmaal moest eten kon ik de aanblik van eten niet aan. Bah! En dan wel honger hebben....gek toch!?

Het is ook onrustig slapen. Veel naar de wc, John wakker die "gewoon" werkt. Een andere slaapkamer omdat de badkamer verbouwt wordt.....
Genoeg gezeurd.

Komende weekend lekker er op uit met de kids. Heerlijk. Morgen wordt er weer gepoetst. Mijn herstel zal weer een stijgende lijn krijgen is de ervaring, dus die beroerde dag gisteren was misschien wel de laatste.

Ps Ik ben niet door in de volgende ronde van Het Vierkante  Ei. Het is toch leuk geweest om mee te maken!